Şehirler arası otobüs firmaları kim denetliyor?
Şehirlerarası yolcu otobüslerinin denetimi | TURSAB.
Turizm acentası nereye şikayet edilir?
Bu bağlamda, tüm yerli ve yabancı turistlerin yanı sıra T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi, görev tanımına uygun olarak, ihtiyaç halinde yurt içinde “176”, yurt dışında “+90 312 176 11 22” numaralı telefondan, ilgili tüm taraflara 7/24 kesintisiz hizmet vermektedir.
Toplu taşıma araçları nereye şikayet edilir?
Her türlü teşekkür, şikâyet ve öneri gibi bilgi edinme talepleri de Alo 153 Çözüm Merkezi internet sitesi üzerinden yapılmaktadır.
Kamil Koç firmasını nereye şikayet edebilirim?
Çağrı Merkezi: 444 0 562 (7/24 hizmetinizdeyiz) WhatsApp: 0 530 917 19 26 (08:00 – 24:00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz)
Otobüs firması nasıl şikayet edebilirim?
2014 yılından bu yana faaliyette olan Alo 176 İletişim Merkezi’ne yurt dışından 0312 176 11 22 numaralı telefondan, www..tr web sitesinden ve mobil uygulamalardan 7/24 ulaşılabiliyor.
Şehirler arası otobüs beklemek zorunda mı?
Otobüsler planlı ve programlı olduğundan aracın beklemesini isteyemeyiz. Kalkış saatinden en az 15 dakika önce otobüs durağında hazır olmanız gerekmektedir.
Firmaları nereye şikâyet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
Ulaştırma Bakanlığı şikâyet nasıl yapılır?
Engelli çağrı merkezimizin 0501 123 0 123 numaralı WhatsApp destek hattıyla vatandaşlarımızın soruları, şikâyetleri, önerileri ve görüşleri 7/24 kayıt altına alınıyor ve vatandaş temsilcilerimiz tarafından en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor.
174 nerenin numarası?
Tüketicilerin gıda güvenliği ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyetlerini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmeleri, iletişimin tek merkezden yönetilebilmesi, tüketiciye en kısa sürede dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı hizmete açıldı.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
Yola duba koymak nereye şikayet edilir?
Sokakta ponton yerleştirilmesine ilişkin şikayet Belediyeden izin alınmadan sokağa ponton yerleştirilmesi kanunen yasaktır. Apartman sakinleri, izinsiz olarak sokağa ponton yerleştiren kişileri belediyeye şikayet edebilir.
Kamil Koç Turizm kime ait?
Müşteri memnuniyeti ve kurucusu Kamil Koç’un iş ahlakı prensipleri sayesinde sektöründe pazar lideri ve öncü olmaya devam etmektedir.
Kamil Koç para iadesi yapıyor mu?
Yeni bir kalkış veya varış noktası seçmek için seyahatinizi iptal edin ve ardından yeni biletinizi satın alın. Satın aldığınız yeni bilete bağlı olarak, fiyat farkını ödemeniz veya yeni bilet daha ucuzsa geri ödeme almanız gerekebilir. Aynı anda yalnızca bir seyahati yeniden rezerve edebilirsiniz.
Şehirler arası otobüs ne kadar kazanır 2024?
Otobüs şoförleri maaş geçmişiYılEn düşük maaşOrtalama maaş2025–202420.100₺31.300₺2023–214.100₺22.800₺202310.500₺17.
Şehirler arası otobüs mola vermek zorunda mı?
Yasa gereği uzun yolculuk yapan otobüs veya ticari araçların her 4,5 saatte bir mola vermesi gerekiyor.
Metro turizmi nereye şikayet edebilirim?
Şirketimiz hakkında bizimle paylaşmak istediğiniz herhangi bir düşünceniz, eleştiriniz veya fikriniz varsa lütfen sağdaki iletişim formunu doldurun. Doldurulan formu kontrol edip değerlendirdikten sonra en kısa sürede size bilgi verilecektir. Çağrı merkezimize 0850 222 34 55 numaralı telefondan günün her saati ulaşabilirsiniz.
Otobüs firmaları yoldan yolcu alabilir mi?
– Otobüs firması kayıt tutmaz veya kayıtlı kişi yerine başkasını koltuğa oturtursa ağır ceza alır. Bu anlamda kimlik numarası olmadan başkası adına bilet alma devri bitti. – Yeni sistemde sokaktan yolcu alınmayacak.
Şehirler arası otobüs kaç yaş sınırı?
Bu durumda ailelerin 6 yaşından küçük çocukları için otobüs bileti almalarına gerek yoktur. 7 yaş ve üzeri çocuklar otobüs bileti almalıdır: 7 yaş ve üzeri tüm çocukların otobüs bileti alması zorunludur. Bilet alırken çocuğun yaşını ve diğer bilgileri doğru bir şekilde belirtmeniz önemlidir.
Tavsiyeli Bağlantılar: Tığ Hangi Maddeden Yapılır