Özel firmalar nereye şikayet edilir?
BTK tüketici sayfası. 120’yi arayarak BTK bilgi ve bildirim merkezine ulaşabilirsiniz.
Özel sektör CİMER e şikayet edilir mi?
CİMER, özel sektörde çalışırken devlet kurumlarına karşı şikayette bulunabileceğiniz bir platformdur. Bu şikayeti ya iş yerinizin bağlı olduğu SGK İlçe Müdürlüğüne iletirsiniz – maalesef adınız ortaya çıkabilir ve işvereniniz şikayetiniz nedeniyle sizi haksız yere işten çıkarabilir.
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim?
Sigortasız çalışanlar için işyerinde çalışma sırasında başvuru/şikayetler için ilk başvuru noktası Sosyal Sigortalar Kurumu il müdürlükleri veya merkez müdürlükleridir.
170 şikayet edince ne olur?
İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek şikayette bulunabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanacaktır.
Özel sektör şikayet edilir mi?
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size karşı iş hukukuna aykırı davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.
Firmalar Cimerde nereye şikayet edilir?
ALO 150’yi arayarak veya İletişim Müdürlüğü’ne mektup veya faks göndererek. Cumhurbaşkanlığı Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı, Bakanlık, Valilik ve Kaymakamlık’a şahsen başvurarak şikâyette bulunabilirsiniz.
CİMER e şikayet edilen kişiye ne olur?
Şikayet niteliğindeki başvurularda, CIMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.
CİMER e hangi konularda şikayet edilir?
Gençlerin kamusal hayata katılımını önemsiyoruz ve CİMER’e görüş, öneri ve projelerinizi yazmanızı bekliyoruz. CİMER’de yönetim ortağı olun. Sokak hayvanları ile ilgili görüş ve önerilerinizi CİMER’e yazabilirsiniz. CİMER aracılığıyla Türkiye’nin yüzyılını şekillendirecek konularda değerli görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.
Bir işletme nereye şikayet edilir?
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e, Alo 175 tüketici bilgilendirme hattı hakkında bilgi verdi.
170 neye bakıyor?
Sosyal Sigorta KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170”
Alo 130 nedir?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110176Merhaba, karayolları159130Sıhhi acil durum112177Telekomünikasyon anahtarı161131Merhaba, doktorum yanımda11317820 daha fazla hat
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
İhbar edenin kimliği açıklanır mı?
Şikayet taleplerinde kimlik ve iletişim bilgileri gizlenemez.
174 şikayet edince ne olur?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı faaliyete geçirilmiştir.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli tedbirler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Cimere şikayet edince ne olur?
Yazışma/inceleme/araştırma gerektirmeyen başvurular için, CIMER kullanıcısı tarafından bir yanıt hazırlanır ve yanıt mektubu kurumun CIMER Yanıt Onay Görevlisine gönderilir. Yanıt Onay Görevlisi tarafından onaylanan yanıt, varsa başvurucunun e-posta adresine otomatik olarak gönderilir.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Alo 175 Hangi durumlarda aramalıyız?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.
Kaynak: intrafilm.com